středa 15. ledna 2020

Zkoušková gotika

Zdravím, smrtelníci, nemrtví i Jiní!
Většina zkoušek už je za mnou, tak se mi snad bude dařit víc psát (a poslouchat Wolf 359, což je teď společně s Magnus Archives moje nová obsese). No, uvidíme! Zatím tu pro vás mám něco k tématu.
Příjemné čtení a hodně štěstí všem, kdo máte zkouškové!
Vaše Dark Lord


  • Text, který se máte naučit, nekončí. Díváte se pořád na ten samý odstavec. Ten se na vás dívá zpátky. Dívá se přímo do vaší duše. Zná vaše nejniternější tajemství. Vy se na něj stále nedokážete soustředit.

  • Čas neexistuje. Je osm ráno? Osm večer? Čtrnáct a půl minuty po půlnoci? Ručičky hodin jsou buď zmražené na jednom místě, nebo se točí kolem ciferníku až příliš rychle.

  • Démon, kterého jste si přivolali na pomoc, se nedostane ani přes první odstavec. "Ta věc se na mě dívá," šeptá a prchá zpátky do bezpečí pekla.

  • "Tak mi povězte, co o tom tématu víte," usměje se zkoušející. Téma, které jste si vytáhli, v seznamu okruhů ani sylabu nikdy nebylo. Ani si nejste jistí, jestli se něco takového vůbec vyučuje. "No tak," pobízí vás zkoušející. "V semináři vám to přece tak šlo." Nevzpomínáte si, že byste na seminář z tohoto předmětu někdy chodili.

  • Jedna z vašich zkoušek má v termínu napsáno "právě teď". Přímo v tuto chvíli probíhá zkouška. Ta osoba poblíž je váš zkoušející. Zdá se vám, že jste sami? Zkuste se podívat ještě jednou. Přesně tak. Nejste. Tak hezky nahlas řekněte svoje jméno a řekněte, co víte.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Amulet

 Zdravím, smrtelníci, nemrtví i Jiní! Tak trošku se zpožděním, ale mám tady novou povídku! (ať žijou volný pondělky!) Mimochodem, nedávno js...