středa 15. července 2020

Rozcestník

    Zdravím, smrtelníci, nemrtví i Jiní!
    Rozhodla jsem se, že v rámci orientace na novém blogu vytvořím rozcestník, který by mohl pomoct při hledání povídek, protože ze seznamu štítků někdo těžko pozná, o čem která rubrika je. Takže tady to budete mít i s podrubikami a vysvětlením, o co vlastně sakra jde. 
    Tak jdeme do toho!

  • V rubrice Misthaven najdete všechny povídky týkající se nějak knihovníka Terryho a jeho přátel v městečku Misthaven a jeho kouzelné knihovně. Mimo to sem patří také rubrika Smith a Jack, ve které můžete sledovat dobrodružství doktora Smithe a jeho nejlepšího přítele Jacka
  • Rubrika Starožitnosti Ignácie Čejkové vás zavede do ulice Na Rozcestí a místního kouzelného obchodu se starožitnostmi.
  • Jednorázovky jsou povídky, na které neplánuji (až na výjimky) nijak navazovat. Patří sem také Liminální povídky, krátké příběhy, které se odehrávají tak trochu na okraji reality
  • Lordiin Potvorník je něco jako bestiář. Najdete v něm pár nadpřirozených bytostí, jejichž počet se snad bude časem zvětšovat.
  • Bylinkáři jsou pokus o sérii fantasy příběhů na pokračování. ...snad se mi časem podaří napsat další.
  • Wordvember je povídková výzva, kterou jsem podstoupila posledních pár let po sobě. Wordvemberovské povídky obvykle zveřejňuji v průběhu výzvy na facebookovou stránku svého blogu a na blog je pak postupně přidávám, když zrovna nemůžu psát - takže během zkouškových období nebo období spisovatelského bloku. Postupně přidám odkazy tak, aby bylo možné vyhledat povídky z konkrétního ročníku.
  • V rubrice Seznamy najdete přesně to, co byste čekali. Tedy seznamy. Nebojte, snad jsou zajímavější než se zdá.
  • Překlady - sem spadají moje překladatelské pokusy. Kromě pár textů nalezených na internetu tu najdete několik přeložených epizod podcastů Welcome to Night Vale a Alice Isn't Dead.
  • Screaming into the void a Weird shit jsou tak trochu osobnější rubriky. Najdete tu moje myšlenky, případně divné věci. 
Upozornění! Je možné, že v některých povídkách narazíte na odkazy, které nebudou fungovat. Je to proto, že jsem celý svůj blog přesouvala z původní domény Blog cz. Pokusím se průběžně projít všechny příspěvky a nefunkční odkazy napravit.

1 komentář:

  1. To já, když jsem se v červnu stěhovala z blog.cz na blogspot, tak jsem trvala na tom, aby moje nové menu vypadalo úplně stejně, jako to staré. Těžko bych si zvykala. Tak jsem dlouhou dobu zoufale pátrala. Nakonec jsem své rubriky vyřešila tak, že jsem klikla na "Rozvržení". Pak na "Přidat Gadget" Objevil se takový seznam ve kterém jsem klikla na slovo "Text" Otevřelo se takové okénko, kam jsem napsala pod sebe názvy svých rubrik. Pak jen si stačilo jednotlivá slova postupně označit a kliknout na vytvořit odkaz. Samozřejmě jsem nezapomněla vyplnit položku "Název". Takových gadgetů jsem tam dala několik. Protože toho potřebuju hromadu. Ale každému asi vyhovuje jiný styl menu. Já už mám svůj léta osvědčený systém.

    OdpovědětVymazat

Lovec

 Zdravím, smrtelníci, nemrtví i Jiní! Tohle už je podruhé, co se mi povedlo vyrobit povídku ve čtvrtek, co? Nezvykejte si na to, momenálně p...