středa 30. října 2019

Podzim

Zdravím, smrtelníci, nemrtví i Jiní!
Je konec října! A konečně začal pořádný podzim! A já se chystám na Wordvember, ačkoliv poslední dobou je moje psaní dost zoufalý! Ale zato se mi povedlo dát do kupy aspoň něco... (ano, mám ráda seznamy!)
Tak si to užijte a dejte vědět, jak se vám to líbilo!
Vaše Dark Lord

  • Po ránu je mlha. Je hustá, rozmazává vzdálenější objekty a světla. Jsou to, co vidíte, pouliční lampy nebo něco jiného? To nikdy nezjistíte

  • Obchody jsou plné dýní. Kamkoliv jdete, všude dýně. Všechny regály jsou plné dýní. Sháníte ponožky? Smůla! Dýně.

  • Na trávníku poskakují havrani. Nahlas je pozdravte a nesnažte se spočítat jejich oči.

  • Země je pokrytá barevným listím. Při každém kroku slyšíte šustění a křupání. Když se podíváte pod nohy, uvědomíte si, že jdete po čistě vymetené cestě. Šustění pokračuje.

  • Jablečný sad plný… stromů. Na kterých rostou… jablka. Vážně. Opravdu to jsou jablka. Netrhejte je, pokud nemáte svolení od majitele.

  • Na chodníku se občas tvoří větrné víry. Nedívejte se na ně přímo. Někdo by se mohl urazit.

  • Dávejte pozor na drátěnou smyčku na cestě. Pokud do ní šlápnete, budete v jejich moci.

  • Když ráno vyrážíte z domu, je šero. Zdá se, že jste jen okamžik od chvíle, kdy zhasnou pouliční lampy. Když se vracíte domů, je šero. Kdy jste naposledy viděli slunce? A nebylo před chvílí ráno? Co se to děje s časem?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Amulet

 Zdravím, smrtelníci, nemrtví i Jiní! Tak trošku se zpožděním, ale mám tady novou povídku! (ať žijou volný pondělky!) Mimochodem, nedávno js...