čtvrtek 24. ledna 2019

The Eye

Ještě jednou zdravím, smrtelníci, nemrtví i Jiní!
Tak jsem si myslela, že dneska zveřejním jenom jednu povídku, ale když má tenhle blog ty narozeniny... Přihodím vám sem něco, co jsem si myslela, že už tu dávno je. Příjemné čtení!
Vaše Dark Lord



Jakmile vstoupíte do knihovny, zalije vás vlna nervozity. Nejraději byste se obrátili zpátky a šli domů, ale potřebujete pomoc a víte to.
Knihovna je navzdory denní době překvapivě temná a vám chvíli trvá než si vaše oči zvyknou.
"Mohu vám pomoct?"
Chvíli vám trvá, než si všimnete postavy za knihovnickým stolkem.
"Ano, omlouvám se," zamumláte a přesunete se blíž.
Osobou za stolem je mladý muž, něco přes dvacet. Má bledě modrou košili s inkoustovými skvrnami na levém rukávě a vlasy stažené do ohonu. Příliš mladý, aby měl na starosti takové místo, myslíte si.
Jmenovka na jeho košili ovšem říká něco jiného:
T. DARROW
KNIHOVNÍK
"Sháníte nějakou knihu?" zeptá se. Jeho hlas zní unaveně a vy si všimnete kruhů, které má pod očima.
"Sháním Oko."
Jakmile ta slova opustí vaše ústa, jeho výraz se změní z otráveného na překvapený a zpět na otrávený.
"Je mi líto, ale nevím, o čem mluvíte."
"Prosím, potřebuji pomoc. Jeden přítel mi řekl, že mám jít sem a najít někoho, komu se říká Oko…"
"Muže s okem na dlani?"
"Ano."
Pomalu zvedne levou ruku a obrátí ji dlaní směrem k vám. První, čeho si všimnete, je něco, co vypadá jako tetování ve tvaru oka. Jak se na něj díváte déle, začnete mít pocit, jako by vás sledovalo.
"Zdá se, že jsem odhalen," zašeptá knihovník. "Co pro vás mohu udělat?"

Žádné komentáře:

Okomentovat

Amulet

 Zdravím, smrtelníci, nemrtví i Jiní! Tak trošku se zpožděním, ale mám tady novou povídku! (ať žijou volný pondělky!) Mimochodem, nedávno js...