středa 19. prosince 2018

A reality glitch?

Zdravím, smrtelníci, nemrtví i Jiní!
A je to tedy, ten magický čas, kdy se všichni stresují, snaží se toho stihnout před svátky co nejvíc... Myslíte, že mluvím o Vánocích a předvánočním shonu? Kdepak, měla jsem na mysli zápočtový týden. Je to samozřejmě fajn věc, mít nějaké zápočty splněné už před Vánoci, ale taky se u toho člověk občas parádně vynervuje. Takže tenhle týden vám bohužel novou povídku neposkytnu, i když bych moc ráda. Místo toho dostanete něco, co tu ještě nebylo - historku ze života!
Příjemné počtení
Vaše Dark Lord

P.S.: Omluvte prosím podivnost mého vyjadřování, psala jsem to rychle, abych to nezapomněla a v rámci autenticity jsem se rozhodla nic neměnit.



semafor
Stalo se to asi před týdnem, když jsem zrovna šla z hodiny na kolej. Cestou jsem musela čekat na přechodu se semafory. Kolem nebylo moc lidí, jen nějaký člověk, co čekal na opačné straně. Zmáčkla jsem tlačítko a čekala jsem
Po chvíli se po mé pravé straně objevil někdo další a zmáčkl tlačítko. Neohlížela jsem se, ale podle dlouhého kabátu, který jsem zahlédla tak nějak periferním zrakem, jsem tipovala, že to bude nějaká paní. Nějak jsem to neřešila a vrátila se ke svému telefonu.
Na semaforu naskočila zelená a já vyrazila přes ulici. Tak nějak automaticky jsem se ohlédla na osobu, která čekala vedle mě. Vedle mě ani za mnou nikdo nebyl. Obrátila jsem se zpátky, trochu zmatená. Pak jsem na vteřinku zahlédla na protější straně u zdi domu paní v dlouhém kabátě, s brýlemi a krátkými blond vlasy. Viděla jsem ji jenom na zlomek vteřiny a pak byla pryč. Tohle už bylo hodně divný. Přešla jsem silnici a ohlédla jsem se. Ta samá paní teď stála na straně, ze které jsem vyšla.
Nevím, jestli si se mnou mozek jenom hrál, nebo jestli to byla nějaká chyba v realitě. Každopádně šlo o dost divný zážitek.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Amulet

 Zdravím, smrtelníci, nemrtví i Jiní! Tak trošku se zpožděním, ale mám tady novou povídku! (ať žijou volný pondělky!) Mimochodem, nedávno js...