středa 15. srpna 2018

Televize je zbytečná?

Zdravím, smrtelníci, nemrtví i Jiní!
Víte co? Přijali mě na školu! Což znamená, že se nebudu muset zabývat zemědělstvím a budu moct studovat historii, jak jsem původně chtěla už před lety... (jo, ta zemědělka byl tak trochu kiks, ale na druhou stranu jsem z ní aspoň vytřískala titul)
Taky jsem se odvážila poslat povídku do soutěže, tak uvidíme, jestli z toho něco bude... (pořád to ještě může být totální fail, že?)
No, tak už k dnešní povídce. To snad totální fail nebude...
Well, enjoy it, my dear pumpkins.
Vaše Dark Lord



"Co je zase tohle?!"
Terry sebou trhl. Už to bylo pár dní, ale on si na ten hlas, který se mu usídlil v hlavě, pořád nedokázal zvyknout.
"Co 'tohle'?!" zavrčel. Snažil se mluvit tiše, nebyl si jistý, jestli někdo není v kuchyni, ale Staplesův hlas v něm vzbuzoval touhu hlasitě zařvat.
"Nejdřív ta mrňavá svítící věc, potom ta větší a teď další? Není toho už trochu moc?!"
"To první byl mobil a to druhé počítač. Tohle je televize."
"Pfff, zbytečná blbost."
"Asi máš pravdu…" zabručel Terry. "Na druhou stranu ani nevíš, co to umí, ne?"
"Je to lidskej výtvor, takže nic moc, řekl bych… Maximálně bude zase svítit a vydávat zvuky."
"Vlastně nejsi daleko od pravdy…"
Obrazovka se rozsvítila a okamžitě na sebe strhla Staplesovu pozornost.
"To je docela dost elektřiny, co?" poznamenal vzrušeně.
"Jo, myslel jsem, že by se ti to mohlo aspoň trochu líbit," prohlásil Terry. Obrazovka začala zrnit a duch raijū v Terryho hlavě zavýskal.
"Tohle je větší sranda, než jsem čekal!"
"Jenom ji zkus nezlikvidovat. Dal nám ji sem Bethanin táta a já bych mu nerad vysvětloval, proč je zničená."
Zrnění se zmírnilo, Staplesovo nadšení však ne.
"Umí to ještě něco?"
"To budeš koukat," řekl mu Terry tiše a vybral z hromádky DVDček jedno ze svých oblíbených. "Uvidíme, co budeš říkat na tohle…"
Za chvíli už se na obrazovce televize zjevilo menu a Terry se uvelebil na gauči. Narozdíl od Staplese televizi stále považoval za zbytečnost (především proto, že si všechny filmy, které měl, mohl přehrát i na počítači). Byla to ale zbytečnost, která dokázala Staplese na nějakou dobu zabavit a umlčet, což bylo něco, co právě teď potřeboval. Na přemýšlení nad tím, jestli Jekyll byla vhodná volba pro první seriál, který Staples uvidí, bude čas později.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Amulet

 Zdravím, smrtelníci, nemrtví i Jiní! Tak trošku se zpožděním, ale mám tady novou povídku! (ať žijou volný pondělky!) Mimochodem, nedávno js...