středa 21. března 2018

Vzkazy z Terryho stolu

Zdravím, smrtelníci, nemrtví i Jiní!
Ano, je to oficiální, jsem Dark Lord. Trpaslicon to definitivně potvrdil. A ještě k Trpasliconu: bylo to naprosto boží. Ať už přednášky, cosplaye nebo i z větší části probdělé noci (nad Kartami proti lidskosti, na které jsem trochu moc Ace, ale komu to vadí? Mně ani moc ne). Neumím psát reportáže, takže nemám tušení, co dalšího napsat... Takže pokud máte dotazy na Trpaslicon, nebo tak, budete to ze mě muset vytáhnout...
A teď už radši k dnešnímu výtvoru (není to tak úplně povídka, ale na nic lepšího se nezmůžu), protože jinak se do tohohle zapletu.
Tak asi příjemné čtení
Vaše Dark Lord



Vážený pane knihovníku,
Chtěl bych Vám poděkovat za knihu, kterou jste mi doporučil minulý týden. Velmi mi pomohla a několika mým přátelům dokonce zachránila život. Bohužel Vám musím oznámit, že nebude možné ji vrátit. Pokud ji ovšem nechcete v momentálním stavu, s polovinou stran ohořelých a druhou polovinou potřísněnou vlčí krví. Jsme samozřejmě připraveni nabídnout Vám finanční kompenzaci. Tommy se za vámi zítra zastaví s penězi.
S pozdravem
Alfredo Ochoa



Terry,
Mohl by ses, prosím, cestou domů stavit v obchodě? Mám dnes odpolední a nepřijdu domů včas, potřebovala bych, abys vyzvedl nákup. Kdybys někde narazil na Myrnu, vezmi ji s sebou. Nemůžu se jí dovolat.
Beth
P.S.: Nebav se u mě v práci s pokladní. Je na ní něco podezřelého.


Zdravím, Terry,
Vyřiď, prosím, Myrně, že dnes nemohu dorazit. Máme setkání terapeutické skupiny. Řekl bych jí to sám, ale nemohu se s ní spojit.
Budu Ti nesmírně vděčný.
Lee


Jack má nové informace ohledně klanu, který se objevil v okolí. Od čtyř hodin bude mít čas, doporučuji si s ním promluvit. Je to důležité.
G. Smith


Sorry za ten bordel ve tvým pokoji včera večer. Nechal jsem se unést. Už to neudělám. Snad. Dnešek pořád platí?
S.


Teee,
Něco se stalo. Nemůžu mluvit, ozvu se až budu zpátky. Oleg a Loki jsou se mnou.
Budu v pohodě.
Myrna


Terry,
Vím, že nevíš, kdo Ti tohle píše, ale rozhodně mi můžeš věřit. Vím, čím si procházíš. Zažila jsem pár podobných věcí, takže kdyby sis chtěl popovídat, ráda Ti pomůžu.
Je mi jasné, že tenhle dopis v Tobě asi mnoho důvěry nevyvolává, ale nemohu zacházet příliš do detailů. Pokud si chceš promluvit, obrať se na Gaufrida, on už bude vědět.
Mrzí mě, že Ti toho zatím nemohu vysvětlit víc, ale brzy už snad budu moct.
Snad se setkáme co nejdřív.
D.E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Amulet

 Zdravím, smrtelníci, nemrtví i Jiní! Tak trošku se zpožděním, ale mám tady novou povídku! (ať žijou volný pondělky!) Mimochodem, nedávno js...